فرماندار جاسک: فرهیختگان واهل قلم مقام وجایگاه کودک را بهتر بشناسند
فرماندار جاسک گفت: فرهیختگان واهل قلم مقام وجایگاه کودک را بهتر بشناسند ونهادهای مربوطه ، محیطی شاد رابرای کودکان مهیا سازند تا روح آنها پرورش یابد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس از جاسک، علی سالاری در جلسه هماهنگی هفته کودک ضمن تبریک هفته ملی کودک گفت: باید توجه داشت تربیت و پرورش کودکان یکی از اموری است که در سنت اسلامی بسیار مورد اهمیت واقع شده است.
سالاری افزود: همه دستگاهها در هفته ملی کودک باید خوش بدرخشند و بر لزوم همکاری تمامی دستگاههای این شهرستان تاکید کرد.
در ادامه الهام اشرافی مسئول کانون فرهنگی هنری کودکان جاسک ،با توجه به شعار هفته ملی کودک "دنیا با لبخند کودکان زیباست "شادی ونشاط را حق طبیعی کودکان دانست .
وی افزود:هفته جهانی کودک فرصتی است تا تمامی متولیان کودک ونوجوان برنامه های عمیقتری را در مقوله کودک انجام دهند و از آنجا که پرداختن به مباحث کودکان تاریخ انقضا ندارند باید همه ی روزهای سال را به کودکان اختصاص دهیم.
اشرافی پرداختن به برنامه های هفته ملی کودک را از وظایف هریک از دستگاهها در این هفته دانست وخواستار حمایت و همراهی تمامی ادارات شد.
به گزارش ایسنا: در این جلسه که در شامگاه روز 14 مهر در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد تمامی برنامههای دستگاهها به تصویب نهایی رسید.
اخبار شهرستان جاسک و هرمزگان