امام جمعه شهرستان جاسک: این قرن، قرن امام خمینی(ره) است

امام جمعه شهرستان جاسک گفت: امام خمینی (ره) در یک جنگ نا متقارن توانستند دست اجانب را از دخالت در امور کشور قطع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس از جاسک، حجت الاسلام جواد غلامی امام جمعه شهرستان جاسک در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان ضمن تسلیت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد گفت: امام خمینی فرمودند"هدف از انقلاب حل مشکلات و معیشت مردم نیست هدف رسیدن به حکومت امام زمان است" چه بسا که مسائل معیشت و گفتار های مردم نیز مهم است و باید این مشکلات را نیز حل کرد.

غلامی افزود: امام(ره) مردم را باور داشت به قدرت مردم ایمان داشت و می فرمودند مستضعفان و کوخ نشینان ولی نعمتان ما هستند.

امام جمعه شهرستان جاسک در ادامه سخنان خود با اشاره به مدافعان حریم عفت و حیا گفت: مردان با غیرت مدافعان حریم عفت و حیا هستند و دعا می کنم برای پرچم داران حیا و عفت که از هر طرف به آنها می تازند ولی این پرچم را بالا نگه داشتند من برای اینها دعا میکنم.

وی تصریح کرد: لازم است در فضای مجازی کمپینی برای مدافعان غیرت و حیا و پرچم داران عفت و حیا تشکیل دهیم.

خطب نماز جمعه جاسک در ادامه سلسله بحث های مهدویت فرمودند: اگر ما نشانه های ظهور را بشناسیم باعث می شود صبر و استقامت ما بیشتر و آمادگی ما را برای ظهور بیشتر میکند.

 وی تاکید کرد: آن چیزی که در قیام صاحب الزمان مورد نیاز است بصیرت وآگاهی است.

وی در پایان گفت: کسانی  که بدحجابی را روشنفکری خودشان می دانند، همینها  به کسانی که مدعی امام زمان هستن می پیوندند.

قیام 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران است

امام جمعه اهل سنت جاسک گفت: قیام 15 خرداد نقطه  عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران است كه رهبری داهیانه ی امام خمینی« ره » و یاری روحانیان انقلابی در تداوم آن طی یك دوره ی پانزده ساله، نقش اساسی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس از جاسک، شیخ عقیل شیهک زهی امام جمعه اهل سنت جاسک در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان ضمن تسلیت ارتحال امام خمینی و قیام 15 خردادگفت: خرداد ماه برای امت قهرمان و شهید پرور ایران از اهمیت و اعتبار ویژه ای برخوردار بوده و خواهد بود.

شیهک زهی افزود: 15خرداد، روز قیام خونین مردم جان بركفی بود كه به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند و علیه نظام ستمشاهی قیام کردند.

وی تصریح کرد:  15 خرداد روز آغاز نهضت مقدس اسلامی، روز عصیان علیه طاغوت و طاغوتیان و روزی بود كه ملت ایران زیر بیرق اسلام گرد آمد و برای مقابله با دشمنان اسلام و قرآن وارد صحنه شد و پشت رژیم ستمشاهی را به لرزه انداخت.

امام جمعه اهل سنت جاسک در ادامه سخنان خود به وحدت و همبستگی بین مذاهب درایران اشاره کرد و گفت: این وحدت حاکم در کشور سبب برقراری امنیت کامل شده و با نگاهی به کشورهای اسلامی اطراف می‌توان دید که امن‌ترین و متحدترین کشور، ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: امنیت و وحدت ایجادشده در کشور حاصل خون شهدا و رهبری و درایت بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است که در سایه همدلی و تلاش و کوشش تمام اقوام ایرانی است که توانسته‌اند برادرانه کنار هم زندگی کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم خداوند این وحدت ایجادشده در کشور را حفظ کرده و ایران بتواند به‌عنوان الگو به ‌لحاظ وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف میان ممالک دیگر ترویج داده شود