امام جمعه شهرستان جاسک: این قرن، قرن امام خمینی(ره) است
امام جمعه شهرستان جاسک گفت: امام خمینی (ره) در یک جنگ نا متقارن توانستند دست اجانب را از دخالت در امور کشور قطع کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس از جاسک، حجت الاسلام جواد غلامی امام جمعه شهرستان جاسک در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان ضمن تسلیت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد گفت: امام خمینی فرمودند"هدف از انقلاب حل مشکلات و معیشت مردم نیست هدف رسیدن به حکومت امام زمان است" چه بسا که مسائل معیشت و گفتار های مردم نیز مهم است و باید این مشکلات را نیز حل کرد.
غلامی افزود: امام(ره) مردم را باور داشت به قدرت مردم ایمان داشت و می فرمودند مستضعفان و کوخ نشینان ولی نعمتان ما هستند.
امام جمعه شهرستان جاسک در ادامه سخنان خود با اشاره به مدافعان حریم عفت و حیا گفت: مردان با غیرت مدافعان حریم عفت و حیا هستند و دعا می کنم برای پرچم داران حیا و عفت که از هر طرف به آنها می تازند ولی این پرچم را بالا نگه داشتند من برای اینها دعا میکنم.
وی تصریح کرد: لازم است در فضای مجازی کمپینی برای مدافعان غیرت و حیا و پرچم داران عفت و حیا تشکیل دهیم.
خطب نماز جمعه جاسک در ادامه سلسله بحث های مهدویت فرمودند: اگر ما نشانه های ظهور را بشناسیم باعث می شود صبر و استقامت ما بیشتر و آمادگی ما را برای ظهور بیشتر میکند.
وی تاکید کرد: آن چیزی که در قیام صاحب الزمان مورد نیاز است بصیرت وآگاهی است.
وی در پایان گفت: کسانی که بدحجابی را روشنفکری خودشان می دانند، همینها به کسانی که مدعی امام زمان هستن می پیوندند.
اخبار شهرستان جاسک و هرمزگان