امام جمعه موقت اهل سنت جاسک با بیان اینکهخبر اعدام شیخ نمر قلوب تمام وحدت خواهان را جریحه دار کرد گفت: چند روز پیش میلاد پیامبر و هفته وحدت را به پایان رساندیم ما خواهان این بودیم که جهان اسلام به وحدت و یکپارچگی برسد اما با شنیدن این خبر قلوب تمام وحدت خواهان جریحه دار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، مولوی راشد بندار ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه امروز خبر ناگوار اعدام شیخ نمر از رسانه ها شنیده شد که بسیار متاثر شدیم

وی با محکومیت این حرکت وحشیانه افزود: متاسفانه حکام ال سعود به خواسته دلسوزان و خیرخواهان جهان توجه ننمودند و موقعیت جهان اسلام را درک نکردند.

مولوی بندار ادامه داد: چند روز پیش میلاد پیامبروهفته وحدت را به پایان رساندیم ما خواهان این بودیم که جهان اسلام به وحدت و یکپارچگی برسد اما با شنیدن این خبر قلوب تمام وحدت خواهان جریحه دار شد.

وی تاکید کرد: جهان اسلام این را تجربه کرده حکومتی که حقوق شرعی اقلیت های خود را رعایت نکند و راه قتل و کشتار را در پیش بگیرد آن حکومت به فنا و نابودی خواهد رسید.