/شادمانه عید انقلاب/ بیعت مردان و زنان مکران زمین با آرمان های نظام جمهوری اسلامی
مرد و زن شیعه و سنی مکران زمین با حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن ماه و شعار مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ال سعود ضمن گرامیداشت سی هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خشم و نفرت خود را نسبت به دشمنان اسلام به نمایش گذاشتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، فرماندار جاسک درحاشیه این مراسم ضمن تشکر از حضور پر شور مردم همیشه در صحنه و فهیم شهرستان جاسک گفت: پیروزی در برجام هم به واسطه ی همین حضور همیشگی مردم در تمام عرصه ی انقلاب است و همه ی مستضعفین جهان می توانند با تکیه بر مردم به این امر مهم دست پیدا کنند.
علی سالاری افزود: رهبری امام خمینی(ره) و رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبری عامل موفقیت های نظام در سال های بعد از پیروزی انقلاب است.
فرماندار جاسک به عرصه های مهم و بزرگ پیش رو در محافل بین المللی اشاره کرد و گفت: دوست و دشمن نظاره گر ما هستند،عرصه ی مشارکت درانتخابات عرصه ی مهم و سرنوشت سازی است شکی نیست که مردم فهیم جاسک در انتخابات 7 اسفند هم برگ زرینی خواهند آفرید.
وی ادامه داد: از طرف مردم فهیم و شهید پرور جاسک خطاب به مقام عظمای ولایت، مردم جاسک همیشه و در تمام مناسبت های ملی و مذهبی حضور پرشور و گسترده خواهند داشت و از بابت حضور مردم خطه ی سواحل مکران آسوده خاطر باشید.
به گزارش ایسنا؛ راهپیمایی 22 بهمن ماه امروز در شهرستان جاسک از ساعت 10 صبح از میدان امام (بلوار ساحلی) با حضور پر شور و دشمن شکن شروع و تا مسجد جامع امام علی (ع) ادامه داشت.
اخبار شهرستان جاسک و هرمزگان