سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک گفت: مسجدی که کانون فرهنگی و هنری دارد در واقع کانون آن به منزله قلب تپنده فعالیت های فرهنگی و معنوی مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج فارس از جاسک، عبدالرحمن لشکری زاده در حاشیه مراسم تجلیل از کانون های مساجد شهرستان گفت:  از اهمیت کانون های فرهنگی هنری مساجد همان بس که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بحث کانون های مساجد می باشد.

لشکری افزود: مقام معظم رهبری درسخنرانی های خود به کرار به موضوع کانون مساجد تاکید نموده و فرمودند: مساجد سنگر است و سنگرها را خالی نکنید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک به حضور جوانان در کانونهای مساجد اشاره کرد و گفت: مسولین کانون ها باید فضایی را مهیا کنند تا جوانان جذب کانون ها شوند و بتوانند در این کانون ها فعالیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توحه به استقرار نمایندگی کانون های مساجد در شهرستان انتظار میرود بودجه های مناسبی به کانون ها تخصیص داده شود تا بتوانند فعالیت های خود را گسترش دهند.

وی در پایان همدلی، وسعت نظر و محبت میان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد امری لازم و ضروری دانست.

به گزارش ایسنا: به مناسبت بیست و سوم سالگرد کانون های مساجد از 26 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان جاسک تجلیل بعمل آمد.