فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاسک گفت: اولین مرکز تعویض پلاک در شهرستان جاسک هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فرس از جاسک، بهرام خدایی با اعلام این خبر، افزود: یکی از مشکلاتی که در شهرستان جاسک مشاهده می‌شد نبود دفتر پلاک گذاری در شهرستان بود که مردم جاسک برای شماره‌گذاری وسیله خود باید مسافت 250 کیلومتری جاسک به میناب را برای این امر طی می‌کردند.

خدایی خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز مردم جاسک دیگر نیاز نیست برای تعویض پلاک و شماره‌گذاری به شهرستان میناب مراجعه کنند‌ و تمام مراحل این امردراین مرکز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این دفتر با مساحت 70 متر زیربنا در مرکز شهرستان به‌منظور ارائه خدمات به خودروهای سبک و موتورسیکلت به بهره‌برداری رسيد.

 به گزارش ایسنا، شهرستان جاسک در شرقی‌ترین نقطه از استان هرمزگان و در فاصله 320 کیلومتری با مرکز استان واقع شد است.